تبریز استایل

همه چیز در مورد برند برشکا | تبریز استایل

دسته‌بندی نشده

تبریز استایل

همه چیز درباره برند Bershka
یکی دیگر از گروههای تحت مالکیت شرکت ایندیتکس، برند برشکا می باشد. این شرکت محصولات خود را مطابق با سلیقه جوانان و مد روز دائما تغییر می دهد و این از جمله مهمترین نکات موفقیت این برند می باشد. سبک های ساده و در عین حال خاص و به روز دارد و مشتریان هدف خود را قشر جوان جامعه انتخاب کرده است.

این برند در آوریل ۱۹۹۸ با هدف قرار دادن مشتریان جوان تأسیس شد. این برند هم چون بسیاری از برندهای معروف جهان در اسپانیا شروع به کار نمود. امروزه نیز دفتر مرکزی این شرکت در اسپانیا قرار دارد.

پوشاک تبریز

این شرکت را می توان از جمله شرکت های حامی محیط زیست و دوستدار طبیعت دانست. به چند دلیل:

اول، استفاده از سوخت بیودیزل در حمل و نقل محصولات: بیودیزل یک سوخت طبیعی و از گروه گازوئیل می باشد که در آن ترکیباتی از روغن های گیاهی به عنوان سوخت مصرف می شوند. درست است که استفاده از این سوخت فقط حدود ۵ درصد می باشد، ولی باعث کاهش تولید ۵۰۰ تن دی اکسید کربن می شود.

دوم، استفاده از الیاف و مواد اولیه طبیعی و ارگانیک: این شرکت برای تولید محصولاتش از پنبه و کتانی استفاده می کند که کاملا ارگانیک و بدون وجود هیچ گونه مواد شیمیایی و آفت کش پرورش یافته اند و با این کار علاوه بر اینکه به حفظ محیط زیست کمک می کند، محصولاتش با پوست و بدن شما نیز مهربانتر خواهند بود.

سوم، کاهش مصرف انرژی: برشکا تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته تا انرژی کمتری مصرف کند. این صرفه جویی هم در بخش تولید و هم در بخش توزیع و فروش اعمال می شود. حاصل این تلاش ها کاهش ۲۰ درصدی در مصرف انرژی می باشد. جهت کاهش تولید دی اکسین، این شرکت در تولید کفش های خود از PVC مصرف نمی کند، زیرا این ماده پس از سوختن در مرحله بازیافت زباله، موجب تولید مقادیر زیادی از دی اکسین می شود.

 

این برند تمام تلاش خود را برای جذاب تر کردن فروشگاه هایش به کار برده است. موسیقی، رنگ های جذاب و تابلوهای هنری به کار رفته در فروشگاهها علاوه بر اینکه بسیار شاد و جذاب هستند بلکه سعی شده که مطابق فرهنگ و سنن مردم همان ناحیه ای باشد که فروشگاه در آن واقع شده است. بر روی دیوارهای فروشگاه ها می توانید جدیدترین مدها و استایل های روز دنیا را مشاهده کرده و مطابق آن خرید نمایید. این فروشگاهها همواره ویترین خود را با جدیدترین محصولاتشان تزیین می کنند.
هر قسمت از فروشگاه مربوط به یک قشر خاص می باشد. Men, Women, Bsk و…که هر کدام طیف گسترده ای از محصولات شامل: روزمره، ورزشی، ساده، شیک و مد روز را شامل می شود. بدین ترتیب شما برای خرید یک محصول خاص نیاز نیست وقت زیادی را صرف پیدا کردن آن نمایید، فقط کافی است که به بخش مربوطه سری بزنید.

در حال حاضر پس از گذشت حدود ۲۰ سال، این برند بالغ بر ۱۰۰۰ شعبه توزیع و فروش در ۷۱ کشور جهان دارد و حدود ۱۰ درصد از درآمد شرکت ایندیتکس از این برند می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *